מכונות המילוי של דורפק — ליהנות ממכונות המילוי הטובות ביותר בעולם

חברת דורפק בע”מ, הינה אחת החברות המומחיות ביותר בתחום של מכונות אריזה מסוגים שונים ומגוונים. החברה עוסקת בייבוא מכונות וציוד אריזה ומעניקה ללקוחותיה שירות מקיף וכולל. החברה מוכרת, בין היתר, מכונות מילוי.

חברת דורפק בע”מ

חברת דורפק בע”מ, הינה נציגה ישראלית של מגוון יצרנים נבחרים ומוכרים אשר מוכרים מכונות אריזה ומייצרים אותן מחוץ למדינת ישראל. חברת דורפק בע”מ, מספקת מוצרים ושירותים לכל ענפי התעשייה בשוק. ענפי התעשייה השונים אשר צפויים ליהנות מהמוצרים והשירותים אותן מציעה חברת דורפק בע”מ, הינם חברות דפוס, מפעלי מזון, חברות המייצרות נייר וקרטון, חברות העוסקות בתחום הפלסטיקה, אלקטרוניקה וחברות העוסקות בתחום הקוסמטיקה.

חברת דורפק בע”מ, מציעה ללקוחותיה הרבים סיוע באפיון הציוד הנדרש להם לטובת אריזת מוצרים מסוגים שונים ומגוונים, מספקים ייעוץ ללקוחות עבור בחירת המיכון המתאים למוצר הספציפי, מסייעים ביבוא והתקנה של המכונה עבור הלקוח באתר.

לאחר סיום ההתקנה באתר הלקוח, החברה ממשיכה ללוות את הלקוח בתהליך קליטה של המיכון החדש אותו רכש זה עתה, ונותרת זמינה לסיוע טכני מסוגים שונים וכן עבור אספקת חלקי חילוף בעת הצורך.

לחברת דורפק בע”מ, יכולת להציע לכל לקוח, מכל תעשייה שהיא, מענה מלא על הצרכים תוך אספקת פתרונות האריזה המשתלמים והמתאימים ביותר בשבילו. מכונות האריזה, אשר מיובאות ומשווקות על ידי חברת דורפק בע”מ, מסייעות לתעשיות העוסקות בתחומים כמו ייצור קרטונים וקופסאות, מפעלים לייצור מזון וחטיפים, מחלבות, תעשיות העוסקות באפייה, בתי דפוס ועוד. המכונות אשר מיובאות ומשווקות על ידי חברת דורפק בע”מ, נמצאות בשימוש של עשרות מהחברות המוכרות והמצליחות ביותר במשק הישראלי.

מכונות אריזה בשרינק — דורפק

האפשרות לבחור בין מכונה מותאמת אישית לכזו הלקוחה מתוך קטלוג

ללקוחות הבוחרים ליהנות משירותה של חברת דורפק בע”מ, ישנה את האפשרות לרכוש מכונת “מדף”, כלומר כזו אשר מגיעה מובנות על פי קטלוג, או להזמין מוכנה מותאמת אישית אשר נבנית בהתאם לצרכים מסוימים ומדויקים של הלקוח הספציפי. החברה, נמצאת בקשרים רציפים וטובים עם יצרניות מכונות אריזה ברחבי העולם כאשר באפשרותה להזמין כל מכונה כפי שמופיעה בקטלוג או בייצור אישי ומותאם.

המטרה של חברת דורפק בע”מ הינה לאפשר ללקוחותיה ליהנות ממכונות וציוד מתאים לחלוטין אשר יספק מענה מלאה על הצרכים האישיים והמדויקים וכן לספק סיוע טכני שיאפשר ללקוח לעבוד במקסימום יעילות בעסק בו הוא עושה שימוש במכונה שרכש. נוסף על כל אלו, חברת דורפק בע”מ מחזיקה מחסן חלפים.

מכונות המילוי של דורפק

חברת דורפק בע”מ, מציעה ללקוחותיה לרכוש מכונות מילוי מסוגים שונים. מדובר על מכונות מילוי מתקדמות ומשוכללות אשר מגיעות עם אחריות מלאה מטעם החברה.

מכונות מילוי, הן למעשה חלק חיוני ביותר מפס הייצור של אריזות ותהליך הייצור של מוצרים מגוונים בתעשיות השונות. חברת דורפק בע”מ, מציעה מכונות מילוי מתקדמות ומשוכללות ביותר, תוך שהיא מעודכנת בכל החידושים בתחום ומביאה ארצה ומשווקת מכונות מילוי בהתאם למתרחש בעולם. חברת דורפק בע”מ, עובדת עם המותגים המוכרים ביותר בתעשייה ואף מהווה הנציגה הבלעדית של חלק מהם בתעשייה הישראלית.

מכונות המילוי של דורפק, מציעות שירות עבור מילוי ניילון ופלסטיק או מיון אריזות קרטון. המותגים השונים עמם עובדת החברה, מספקות מענה מקיף ויעיל לכל צורה של אריזה מכל גודל, צורה, סוג וסדר גודל של עבודה.

ברכישת אחת ממכונות המילוי של דורפק, מציעה החברה שירות הכולל התאמה לצרכי הלקוח והתקנת המכונה באתר אשר יבטיחו ללקוח תהליך אריזה והפקת מוצר יעילים ביותר.

--

--

דורפק — מכונות אריזה ושרינקים
0 Followers

דורפק בע”מ מציעה שירותי ייעוץ ופתרונות אריזה, תכנון ויבוא עבור מכונות אריזה וקווי אריזה מסוגים שונים http://www.dorpack.co.il/