מכונות מילוי ואריזה

היכרות עם סוגים שונים של מכונות מילוי יכולה לסייע לנציגי התעשייה הקלה והכבדה, כמו גם לבעלי עסקים שזקוקים לפתרונות אריזה מתקדמים ומשתלמים. בנוסף, אפשר להשוות בין סוגים שונים של מכונות כאלה על מנת להגדיל את הסיכוי לבחירה מוצלחת שלהן

האופן שבו מבצעים מילוי של אריזות משפיע בצורה ישירה על החוויה של הלקוח. יתרה על כך, לסוג המילוי יש השפעה על תהליך השינוע ועל אורך חיי המדף של המוצר. אם רוצים למלא את האריזה באופן שיאפשר את הגעת המוצר אל הלקוח במצב אופטימאלי, צריך להכיר היטב את ההבדלים בין השיטות הקיימות. לאחר מכן, ניתן וכדאי להיכנס אל עובי הקורה על מנת להכניס עוד מספר שיקולים אל ההחלטה.

הדבר החשוב ביותר הוא להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי ההבדלים בין סוגים שונים של מכונות מילוי. אם לא מביאים בחשבון את היתרונות היחסיים של כל מכונה, זה הופך להיות בלתי אפשרי להתאים אותן אל הצרכים של הלקוח ואל סוג האריזה. בנוסף, כדאי לנצל את השלבים המוקדמים של השוואה בין סוגים שונים של מכונות מילוי על מנת להבין את המשמעות הכלכלית של התהליך.

איך בוחרים מכונות מילוי?

הנה לדוגמא השיקולים המרכזיים שאליהם כדאי להתייחס אם רוצים להשוות בין סוגים שונים של מכונות מילוי:

א. סוג האריזה שאותה רוצים למלא — לסוג האריזה יש השפעה דרמטית ומיידית על הרלוונטיות של מכונות מילוי כאלה ואחרות. בשביל לבצע את המילוי בצורה אפקטיבית, צריך למשל להביא בחשבון את ההבדל בין אריזות קרטון, אריזות פלסטיק וכן הלאה. בשלב הראשון, מוודאים שמדובר על מכונת מילוי שמסוגלת להתמודד עם אותו סוג של אריזה.

ב. סוג, גודל וצורה של האריזה — לא רק סוג האריזה משפיע על ההתאמה של מכונת מילוי לפרויקט. מלבד סוג האריזה, צריך לבדוק את הגודל ואת הצורה. לאחר מכן, בודקים מה המפרט של מכונות מילוי ובאיזה אופן הוא אמור לתת מענה על הגודל והצורה של האריזה המדוברת. בשלב הזה, רוב נציגי התעשייה למשל בוחרים לערב בעלי מקצוע חיצוניים שמגיעים מהתחום ומכירים אותו מקרוב.

ג. עלות המכונה — יש הבדל בין שילוב של מכונות מילוי בפרויקט חד פעמי לבין רכישה שלהן כחלק בלתי נפרד מפס הייצור. אם לדוגמא מפעל מסוים בוחר להוסיף את המכונה אל פס הייצור הקיים אבל לטובת פרויקט מוגבל בלבד, סביר להניח שהתקציב שלו יהיה מצומצם. אבל אם המטרה היא לרכוש מכונות מילוי על מנת שהן יהפכו להיות חלק מפס הייצור גם בעתיד, צריך לבצע את השוואת המחירים ולזכור שמדובר על השקעה ולא על הוצאה רגילה.

מכונות מילוי ואריזה — דורפק

עם מי מתייעצים לגבי סוגים שונים של מכונות מילוי?

מכונות מילוי רלוונטיות גם עבור גופים שונים בתעשייה הקלה והכבדה וגם עבור בעלי עסקים קטנים. בשביל לבחור את המכונות המתאימות, יכול להיות שיהיה צורך להתייעץ עם בעלי מקצוע. המטרה של התייעצות עם בעלי מקצוע היא להתייחס אל המאפיינים השונים של כל מכונה ואל התכונות שלה. כמו כן, התייעצות עם בעלי מקצוע מאפשרת להשוות בין סוגים שונים של מכונות מילוי על פי המפרט הטכני.

המפרט המתואר על ידי היצרן אמור לספק מידע על הביצועים של מכונות מילוי, על מהירות העבודה איתן וגם על סוג האריזות שעבורן הן מתאימות. בהמשך, אפשר להשתמש במפרט המתואר על ידי היצרן ובהמלצות של בעלי מקצוע כדי לבחור מכונות מילוי אמינות. כמו כן, כדאי להשוות מחירים ולבדוק לגבי תקופת אחריות.

--

--

דורפק — מכונות אריזה ושרינקים
0 Followers

דורפק בע”מ מציעה שירותי ייעוץ ופתרונות אריזה, תכנון ויבוא עבור מכונות אריזה וקווי אריזה מסוגים שונים http://www.dorpack.co.il/